Wednesday, April 19, 2006

Yine... Yeni... Yeniden...

Tekrar merhaba :)

Evet yazmayacaktim, oyle karar vermistim. Boylesi daha guvenli dedim. Yarin benim blogumun da gazeteye haber olmayacagi ne malum dedim. Ama bir yandan da bir cok kisinin yazdigi gibi cezalandiran mi yoksa cezalandirilan mi olduguma karar veremedim.

Burada birkac aydir cok guzel bir paylasimin icindeyim. Herkes yuregini yansitiyor yazdiklarina. Burada hayatin her acisindan insan var. Ama ortak payda hep ayni: paylasmak, destek olmak, arkadaslik kurmak, ya da hic bir beklenti olmadan sadece yazmak, icini dokmek... Zaman ve mekan siniri olmadan paylasmak...

Guzel bulusmalar okuyorum bloglarda, bulusmalar Turkiye disina bile tasmis :) O zaman neden boyle bir olusumun disina iteyim ki kendimi? Her sabah mailleri kontrol ederken gelen birkac yorumla gulumsemekten mahrum edeyim ki kendimi?

Cok detaya, cok ozele girmeden ben buradayim beklerim :) (tabi beklenen o malum gun haric :)

Hazir hissettigimde yazmaya baslayacagim...

Mail atan, yorum yazip yazmami isteyen herkese cok tesekkur ederim, gorusmek uzere :)

Kiraziniz :)

19 Comments:

Blogger Mert said...

:) heyoo

2:05 AM  
Blogger Defne said...

Bu kararina cok sevindim. Sevgiyle...

5:30 AM  
Blogger ycurl said...

yasasin kirazimiz geri donmus. Bir onceki mesaja yorum birakamadan bir baktim yeni bir yazi. :)

6:54 AM  
Blogger DAMLA said...

Oleeeeeeeey.....
Döneceğini biliyordum :))

9:41 AM  
Blogger huysuz said...

detaya ve de fazla özele girmemek konusuna katılıyorum. sanırım ölçülü olmak çoğu sorunu engelleyecektir ilk etapta...
hoşgeldin tekrar !

9:56 AM  
Blogger uzay said...

korktun demi eylem yapıcam diye:P ehehe hosgeldin kirazzzzzzz:)

12:54 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Şafak kaç ?... yazmamışsın :)

5:40 PM  
Blogger YesilErik said...

Ben de biliyordum donecegini :)

6:34 PM  
Blogger Cerise said...

Cok Sevgili

Mert
Defne
Ycurl
Damla
Huysuz
Uzay
Prugna
Asortik Krep
Yesilerik

Cook tesekkurler yorumlariniz icin :)

safak 27 ;)

9:22 PM  
Blogger Pinar said...

Kiraz'im,
Bir sans bir sans dedim umitsizce tikladim ve sonra coook mutlu oldum. :) Iyi ki dondun, ozledik seni yahu! Az kalmis safaga, o gun haric hep burda ol ama olmaz mi? Kocaman optum. Sevgiler.

6:39 AM  
Blogger ibeking said...

16 da kutlama yapcaz unutma

9:30 AM  
Blogger huysuz said...

sevgili prugna, benim demek istediğim şudur ki; fazla özele girmememek, öncelikle kendini korumak olacaktır bu tarz densiz davranışlara karşı. değil tüm blog alemi için, genel arkadaşlık ilişkileri için de kendi tecrübelerimle sabit olarak benim düşüncem bu.
bu saygısızlığı haketmen gibi bişey sözkonusu değil tabi...olabiir mi yani?

9:50 AM  
Blogger şugibi said...

bi kere başladın mı zaten duramıyorsun yazmadan. bak ben o kadar denedim olmadı yani. haydi hoşdöndün:)

4:31 PM  
Blogger Cerise said...

Pinarcim buradayim ben beklerim :)

Ibeking 16 olunca Pazar gunu ozel kutlama var :)

Sugibicim gercekten bir kere bu ise bulasinca kurtulamiyor insan.
Hosbulduuuk :)

8:41 PM  
Blogger crystalsdreams said...

canımm canıımm kirazım:)
ben en çok ,hep beraber kutlama yapacağımız o kavuşma öncesi son postunu ve halay çekeceimiz :)) kavuşma gününün sevincine şahit olacağımı için mutluyum:)
hohoyt:)

10:05 PM  
Blogger Cerise said...

Ehehehe :)
Cok guzel olacak kristilim cook :))))

12:03 AM  
Blogger kedi said...

Geçte olsa HOŞGELDİNN KİRAZIM KIRMIZIIM BENİMMM!
DURAMAYIZ BİZ YAZMADAN KIZIIM,

1:01 AM  
Blogger Burcu - Mutfak Camı said...

dönmene çok sevindim :O)

10:36 PM  
Blogger Cerise said...

Tekrar merhaba Burcu :)

10:40 PM  

Post a Comment

<< Home