Thursday, April 20, 2006

Detox ve Yag Yakma Calismalari - Vol 1

MySpace Layouts



Eh malumunuz yaz geliyor. Kilolarimdan memnunum kisin beni cok guzel isitiyorlar falan seklinde eskimosal bahanelere de basvuramayacagiz. Ben yine birtakim cabalar icine girmis bulunuyorum. Bunlardan ilki bogazimi tutmak olsa da az once mideye indirdigim cikolata soslu sakizli muhallebinin konumuzla alakasi yok.

(ara not: bu yukaridakilerden malzeme cikarmayi dusunen varsa soyleyeyim, size is cikmaz bu posttan, sandiginiz gibi devam etmeyecek, bu bir "read only" blog, browser'inizin ust kosesindeki carpi isaretine tiklayin bakalim ne olacak)

Neyse efendim gazetede biryerlerde okumustum birkac hafta once. Bir kose yazari yazmisti sanirim. Yag yakan ve vucuttaki toksinlerden arindiran bir recete. Ben de kesip buzdolabina miknatisla ilistirmistim. Annemin geleneksel "eeehh, yine buzdolabinin ustu dilek agacina donmus, at sunlarin bir kismini" soylemlerinden birinde elime gecti. Birkac yerde daha okuyunca uygulamaya karar verdim.

Simdi Pazartesi gununden beri, elimde bir torba, icinde de bulanik sari renkli bir sise ile ofise geliyorum :) Butun gun tadi aslinda rengine gore hic de fena olmayan bu siviyi iciyorum. Genellikle ogleden sonra basliyorum icmeye ve mutlaka eve donmeden bitiriyorum.

Ise yaradi mi derseniz, daha 4 gundur ictigim icin mucize olmadi henuz ama en guzel tarafi bunu icmeye basladigimdan beri canim herhangi bir abur cubur ya da diet cola istememeye basladi. Saat 15.00 gibi ne yesem acaba diye masalari kedi gibi dolasan, hizimi alamayip solugu disaridan birseyler ismarlayarak geciren ben, bu sivi sayesinde hic acikmadigimi ve baska birsey yemek istemedigimi ictenlikle belirtebilirim :)


Peki ne iciyorum ben? Soyle oluyor:

1 lt. suya kabuklari ile 2 limon ve 2 elma dogranir. Icine 1 cubuk tarcin, birkac tane karanfil ve 2 poset yesil cay atilir, kaynatilir. Istisnasiz her seferinde tasirilir ve ocak temizlenir. Soguk ya da sicak icilebilir.

Rengi gercekten de cok cirkin :P Hatta ben dokulmesin diye kavanozda tasidigim icin ofistekiler ile igrenc esprilere de konu oldu ve cok guluyoruz ama midenizi bulandirmayayim simdi :) Ama dedigim gibi hic bir etkisi olmasa bile abur cuburdan kurtardigi icin kendimi cok huzurlu hissediyorum bunu icmeye basladigimdan beri!

Bir de kendimden beklenmeyen bir sekilde her gece yenisini kaynatiyorum usenmeden! Yani mumkun olsa disini bile yataginin icinde fircalayacak kadar usengec biri icin buyuk gelisme!

Mesela aslinda bugun yeni aldigim bazi cicilerin resimlerini ve yeni kesfettigim magazalari sizinle paylasacaktim ama baktim fotograf makinasinin sarji yok. Eh ben de sarj etmeye usendigim icin baska bahara kaldi :)

Cok yakinda burada... :)

15 Comments:

Blogger kedi said...

kESİNLİKLE KUDUĞUMDA BİLE TUTTUM BU SIVIYI VE YAPICAM,ayy ne diye büyük harf yazıyorum ki yaa

1:02 AM  
Blogger DAMLA said...

Tadı fena değilse , içilebilir gibi gözüküyor!!..
Sen gelişmeleri bize yaz da faydalı mı değilmi görelim , olur mu şekerim :)

9:13 AM  
Blogger me said...

yağ yakmamıza yardım eder mi bilmem,ama içerik süper,hemen deneyeceğim ben de :)

9:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

aaa hani gün sayıyoduk kaç gün kaldı merak ettim???

12:02 PM  
Blogger Cerise said...

Biyonik ve Poncik, yasasin sari sivi kardesligi :) Icmeye baslarsaniz haber verin, bakalim begenecek misiniz?

Damlacim gelismeler burada :)

Kendini Kandirma bugun safak 25 Erzurum :)

1:00 PM  
Blogger huysuz said...

süper bir karışım bence. yapacağımdır !

1:32 PM  
Blogger Gün said...

Sarı sıvı kardeşliğine beni de ekleyin ama izinsiz gazetelere çıkarsak bozuşuruz ona göre :)

1:56 PM  
Blogger Cerise said...

Ehehe :)
Huysuz ve Gun'u de kattik aramiza :)
Guncum agzindan yel alsin valla! Tarikat falan diye cikmayalim gazatelere :P

7:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

ne geliyorsa başımıza bu üşengeçlikten geliyor zaten bazen benim minikleri bişeyler almaya göndermiyorum yukarı kata bulamıyorlar sinir olup kendim gidiyorum sonra
aslında kendim gitsem hem merdiven çıkarım hem kalori yakarım dimi yaa

4:36 PM  
Blogger crystalsdreams said...

hayaatımda ilk defa çubuk tarçınla tanışıcam cerisecim sayende:)
du bakalım yapalım,diyete koşan her yol makbuldur efem:)
bensiz kardeşlik olur mu, ben de varım ben dee:)

1:37 AM  
Blogger Pretty Woman (Aka likeaprayer) said...

hımm tarçınmı dedi biri ve elma ve de limonnnnnnnnnn ve de karanfilllll uff tadı nasıl sen onu da deyiver hele bi . bu 4 malzeme zaten en sevdiğim şeyler. kaç gün içilecek bunlar atlanmış mı cerise cım bekliyoruz açıklamaları :) ben de geliverdim aranıza i acık açılın bakim :)

3:24 PM  
Blogger Cerise said...

Kendini kandirma merdiven cikmak super birsey, Sharon Stone guzelligini buna borcluymus :)

Crystalim cubuk tarcin guzel birsey. Her turlu bitki cayina yakisir. Hatta filtre kahveye de cok yakisiyor canim :)

Pretty Woman hosgeldin :)
Valla bence tadi guzel ama zevkler ve renkler tartisilmaz tabi :) Icerigi zararsiz seylerden olustugu icin istedigin kadar icebilirsin bence. Sonucta her gun limonlu yesil cay oneriyorlar, hem cok faydali.

10:39 PM  
Blogger Ilgaz Gürses said...

Ben de şu eczanelerde satılan 4321 denen şeyi kullandım. Eczacı "vallahi kullananlar 5-6 kilo vermişler" dedi terbiyesizce. Ben 1 kiloya da razıydım ama netice hezimet. bir de bunu deneyelim bakalım. Sonucu mutlaka yaz. Olmadı :) :( gibi işaretler filan kullan uyanık "gastecilere" karşı :)

1:37 PM  
Blogger Aysin said...

Sonucu ara sira yazarmisin cerise merak ettim..Bayanlarin bam teline basmissin ...Bende deneyeyim bakayim belki ise yarar:))

8:19 PM  
Blogger Cerise said...

Incircekirdegi ben bir isaret veririm herkese blog dilinde merak etme :) Bu pahali birsey degil eczanelerdeki gibi. Evde yapildigi icin de icinde ne oldugunu biliyorsun zaten tamamen dogal...

Hosgeldin Aysin :) Tavsiye ederim bu icecegi, sonuclari da yazarim :)

11:36 PM  

Post a Comment

<< Home