Saturday, April 29, 2006

Kiraz'ın Mutlu Günü :)

19 Comments:

Blogger simiole paris carnet said...

joyeuse anniversaire cerise :) gel, biraz rotarli olsa da Paris'te kutlayacagiz.
cok sevgiler...

12:47 PM  
Blogger Pinky said...

Canım nice mutlu,huzurlu senelere inşallah..Umarım her dileğin yerine gelir öpüyorum çok çook

7:24 PM  
Blogger elif said...

mutlu yıllaarrr...

12:30 AM  
Blogger crystalsdreams said...

Kirazıımm,ceriseciimm geç gördüüm yaa..mutlu seneler canım benim..
iyi ki doğdun..iyi ki buradan da olsa seni tanıdım..en mutlu senelerin başlangıcı olsun bu yaşın..en güzel süprizler senin olsun:)
öperim.

3:45 AM  
Blogger Deniz said...

iyi ki dogduuunn!!!

12:09 PM  
Blogger uzay said...

neler diledin bakalım bu yasın adına..umarım her sey cok iyi olur senin için:) öptüümmm

3:19 PM  
Blogger kedi said...

C eriseme kirazım kırmızım derim
E onu ben çok severim
R üyaların,hayallerin
İ stediklerin,dilediğin
S enin her güzel düşüncelerin
E n kısa zamanda gerçekleşsin derim....

Seni çok seviyorum,
mutlu yıllaaaaarrrr!!!

4:48 PM  
Blogger Cerise said...

Canım arkadaşlarım hepinize sonsuz teşekkürler!!!

Merci beaucoup Simi :) 1 aylık bir gecikme ile kutlayacağız evettt yaşasınnn!!!

Pinky çok teşekkürler canım, ben de kocaman öptüm seni!

Saol Elifçim, sevgiler :)

Kristalim canımmm çok teşekkür ederim, tanışıklığımızı en kısa zamanda burayla sınırlamamak dileğiyleee :)

Teşekkürler Denizcim, çok öptüm!!!

Uzay çok saol, dilekler gizli ama gerçekleşmelerini çok istiyorum :)

Biyoniğim ben de seni çok seviyorum, şiirin de benimkinden başarılı olmuş canım :)))

7:15 PM  
Blogger me said...

ay benim canim Kirazım bi yaş daha mı büyümüş?
cts.yoktum işte,göremedim,geç oldu kusura bakma
İyi ki doooğduun Kiiiraaaz
İyi ki doooğduun Kiiiraaaz
İyi ki doooğduun,İyi ki doooğduun
İyi ki doooğduun Kiiiraaaz

9:31 AM  
Blogger huysuz said...

mutlu yıllar cerise !

9:53 AM  
Blogger Asortik Krep said...

Doğumgünün kutlu olsun :)

11:36 AM  
Blogger Gün said...

1 gün arayla doğmuşuz :) Canım kusura bakma gecikmeli kutluyorum, aşkınla, sevdiklerinle tüm hayallerinin gerçekleştiği, hep mutlu olacağın bir yaş diliyorum sana...

11:40 AM  
Blogger Cerise said...

Teeeşekkürleer Poonçiikk
Teeeşekkürleer Poonçiikk
(hepi börtdey melodisi ile okunacak :)

Huysuz ve Asortik çokk mersiiii!!!

Güncüm evet farkettim 1 gün aramız varmış :) Çok teşekkür edrim canım :)

5:01 PM  
Blogger YesilErik said...

Gecmis dogum gunun kutlu olsun Kirazcim, kacirmisim kusura bakma.

6:16 PM  
Blogger Cerise said...

Aa ne demek yeşilim erigim çok saol :)

8:33 PM  
Blogger Pinar said...

Iki gun gezemedim blolari dogun gununu kacirmisim ama yaa :( Dogum gunun kutlu olsun Cerise'cim, daha nice mutlu, saglikli, basarili, ailen ve sevgilinle gecirecegin yaslara. Kocaman optum.

5:31 AM  
Blogger Mert said...

Gecmis dogumgunun kutlu olsun :)

1:04 PM  
Blogger ycurl said...

gec kaldim. Happy belated birthday!!!!!

12:47 AM  
Blogger Cerise said...

Çook sevgili Ycurl, Mert ve Pınar, çok çok teşekkür ederim :)

10:51 PM  

Post a Comment

<< Home