Sunday, April 30, 2006

Şafak Bursaaaa 16


İbeking Special ;)

As I promised my dear :))))

7 Comments:

Blogger ibeking said...

HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tamamdır artık Cerise...bişi kalmadı..gerisi kolay artık.....

11:02 AM  
Blogger ibeking said...

geliyoooo geliyooo kirazın tırtılı geliyoooooo.....

11:03 AM  
Blogger ibeking said...

doğumgünün de kutlu olsun cerisecim..nicelerine inşallah....

11:04 AM  
Blogger Cerise said...

Heyyoooo saol ibeking! Amin canım :)

Bak sözümü tuttum ;)

Gün :)

4:58 PM  
Blogger Mr_TD said...

hadi bakalim az kalmis,az bisi daha dayan artik.
Ben de gittim ,geldim, ama dönüs icin simdiden gün saymaya basladim valla.

slmlar
Td

9:02 PM  
Blogger Cerise said...

Dişimizi sıkıyoruz arık MrTD :)

10:41 PM  
Blogger Pinar said...

Az kaldi azz :)

5:35 AM  

Post a Comment

<< Home