Monday, May 01, 2006

Para ve sporun ilişkisi

Geçen gün aradılar spor üyeliğiniz bitiyor yenileyelim diye. Hiç niyetim yoktu, sonra arayın falan diye attım başımdan. Pazar günü yine bir telefon: şöyle indirim var böyle imkan var falan diye. Ben de askerimin yanındaydım o sıra. Şehir dışındayım akşam erken gelirsem size uğrarım dedim ve kapadım telefonu. Akşam nispeten erken döndük eve. Biraz dinlenip pasta falan tırtıkladıktan sonra şeytan dürttü, bir gideyim şuraya dedim. Epeydir gitmiyordum, patlamış mısır kokulu spor merkezimi pek özlemiş olduğumu farkettim :) İndim aşağıya baktım solaryumda kampanyalar falan... Etrafta fit fit dolaşan tipler. Yukarıda sinemanın önü cıvıl cıvıl. Millet elinde Starbucks kahvelerle dolanıp duruyor. Sorumlu kızcağız pek tatlı dille bana alacağım indirimin bu aya özel olduğunu çok karlı çıkacağımı falan anlatıp durdu. Ben elimden geldiğince pazarlık etmeye çalışsam da bu konuda başarılı olmak malesef doğamda olmadığı için kabul ediverdim. Kendime geldiğimde kredi kartımı çoktan uzatmıştım bile!!! Dünden beri o parayla neler alabileceğim ya da biriktirsem ne kadar param olabileceği konusunda fikir yürütsem de asker dönüşü spora devam edecek bir sevgilim olduğuna göre ben de gitmeliyim hem çok sağlıklı şeklinde kendimi avutuyorum. Pişman mıyım değil miyim henüz bilmiyorum. Ama para verdim ya şimdi kesin giderim. Bu akşam gitmedim çünkü saçlarımın fönünün bir gün daha idare etmesini istiyorum. Yarın akşam Aliye var. Eh Çarşamba akşamı giderim herhalde...

Aslında en güzeli sabah erken gitmek ama uyku öyle tatlı ki :( Bana deseler ki işe 11'de başlayacaksın ama akşam 8'de çıkacaksın hemen kabul ederim. İşte böle lapacı ve uykucu bir insan olursam spor da ilk hevesim geçince yalan oluyor işte. Kedi gibi evde kıvrılıp uyumak varken gidip yorulmak ikinci tercih oluyor tabi.

Ah tembellik ah! Çok tehlikeli çook!

Whoooah esnemekten yazıyı zor yazdım zaten ben yatayım...

16 Comments:

Blogger Age35 said...

Oh ne üzel cerisecim sporunu yap güzelce yapma tembellik...bak şafakda az kaldı..

10:28 PM  
Blogger Pinar said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:29 AM  
Blogger Pinar said...

Ben de cok uykucuyum, belki daha once soylemisimdir bile kislari bazen o kasvetli havalarda su kis uykusuna yatan hayvanlardan olsaydim da butun kis uyusaydim diye ic geciriyorum ben de :) Umarim gidersin spora ama, belki para vermek motivasyon olur. Sevgiler.

5:30 AM  
Blogger huysuz said...

bende de aynı şey yüzme için oluyor, bugünlerde özellikle pek üşeniyorum nedense...

9:43 AM  
Blogger YesilErik said...

Ustune para verseler sabah erken kalkip gitmem spora. Gidenleri de hic anlamiyorum, ama takdir ederim. Cok buyuk bir fedakarlik yapiyorlar bana gore.

5:24 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

bende spora gidiyorumda gözle görülür vaowwww nasıl kas yapmıs denecek bır degısıklık yok !!!

7:30 PM  
Blogger hayal said...

Bu tok tutma ve yag eritme sıvısı beni pek acıktırdı ya.. Aslında tadı fena olmadı, gerci biraz fazla eksi ama icilebilecek kıvamda. Ama iki bardak ictim ve aclıktan kıvrandım tüm gün. Sanırım bende bir terslik var :(

8:29 PM  
Blogger Cerise said...

Age 35 girişeceğim şu olaya merak etme :)

Ah Pınarcım uykudan güzel şey var mı yaaa!

Huyszcum yüzme güzel şey ama giyinmesi soyunması zor valla haklısın...

Yeşilerik sordum ben zaten sabahları bomboş oluyormuş. Yani takdir edilebilecek pek insan yok etrafta :)

Aqua sporun en güzel yanı kendini fit hissetmen. Yoksa çok büyük değişiklik yaşamadım ben de.

Hayal her bünyede farklı etki ediyor herhalde. Zaten onu mutlaka tok karnına içmek gerek yoksa mideyi mahveder valla!

8:54 PM  
Blogger Pinky said...

Bendede hep aynı durum var.Olay parayı verene kadar daha sonra gitmiyorum,üşeniyorum :) Bir ara bir karikatür koymuşlardı böyle bulabilseydim sana yollayacaktım..Bu aada düntezgahta kiraz satıyolardı direk aklıma sen geldin.Şafakta az kaldı enişte tam kiraz zamano geliyo diye düşünürken buldum kendimi.Söylemeden edemedim bunuda :)

11:00 AM  
Blogger kedi said...

kirazımm,benim yorumu neden sildinki yaa,anlamadım ben,ve üsüldüm valla ha:(((

9:54 PM  
Blogger Cerise said...

Hangi yorumu biyoniim yaa ben silmedim bişi!!!
Yukarıdaki silinen yeri diyorsan ben dokunmadım oraya. Hem ben silsem "this post has been deleted by the blog administrator" yazardı burada "by the author" yazıyor? Valla suçsuzum, hiç yapar mıyım öyle bişi!!!

Heh heh Pinky espriyi beğendim :)

10:50 PM  
Blogger kedi said...

Lan o zaman ben mi sildim ki,o özene bezene yazdıım yorumu oolum lan?

Valla iyice kafam karışık yaa,önce kendi elleriyle blogunu silen sonrada yazdığı yorumları silip,sildiğini bile hatırlamayan,bide "niye sildin lan!"diye blogera bok atan bi kişilik mi oldum ben ha?

Allahım aklıma mukayet ol yarabbim,son günlerde pekte iyi gitmiyor ya günlerim,o yüsden heralde kirazım,

hade ben gidem,şu beyaz gömleen de kolları çok uzun be kardeşimm!
Bide arkadan bağlıyolar deli gibi,töbe estafurullah töbeee.....

11:29 PM  
Blogger crystalsdreams said...

kiraZIIM,ceriseciimm..şafak 13 mü şimdi amanın diyim:) heyecan sardı yahu beni:)
e peki bu akşam da avrupa yakası var kaçırdın mı sen şimdi onu??? yoksa spor yine yarına ertelendi mi bakeem:)

11:32 PM  
Blogger Gün said...

Spor konusunda taktir ediyorum, ben de öğrenciliğim ve daha önce ki iş yerimde çalışırken hep geç işe başlayayım sabah evimde olayım uykuya doyayım diye dua ettim, şimdi en erken 12.30 da basladigim bir işim var :)) 40 kere söyle olur bakarsın...

11:59 PM  
Blogger Cerise said...

Biyoniim merak ettim şimdi yazdıklarını. Belki de bloggerin azizliğine uğramıştır yorumun. Sen sıkma canını her şey düzelir. Çok öptüm seni :)

Crystalim şafak 12 :) Heyecan dorukta! Bu arada spor ertelendi çünkü bir arkadaşımın kocası yoktu kızlar günü yapmaya gittik hehee :) Dönüşte de Avrupa Yakasını itina ile seyrettim tabi! Fındık fıstık oooo :)

Gün tamamdır bundan sonra her gün söyleyeceğim bunu :) Belki ben de bulurum böyle bir iş :)

1:13 PM  
Blogger vintage biscuit said...

spor şartt:)

8:53 PM  

Post a Comment

<< Home