Thursday, May 04, 2006

Son 12 günü değerlendirmenin yolları...



Beni bilen biliyor, bu aralar son günler telaşından mıdır yoksa yaz geliyor bikini giyeceğiz paniğinden midir bilinmez (muhtemelen her ikisi de var) bakıma, zayıflamaya pek bir düşkün oldum. Son numaramı da burada yazmazsam olmaz tabi:

Vichy saolsun Liposyne ve Lipocure adlı iki ürünü bir arada paketlemiş satıyor. Biz de ofiste bütün bayanlar olarak aldık bunlardan bir güzel para bayılıp. Şimdi bunu yazarken gözümün önüne getiriyorum da herkesin tek tek evde bunları sürüp durduğunu, pek bir gülesim geliyor :)

Benim geçmişte de bu kremlerden kullanmışlığım vardır. Ama bir yandan lüp lüp yemekleri götürüp, ne spor yapıp, ne su içip bir de bunlardan medet ummak pek mantıklı olmasa gerek ki her seferinde bir daha bu kremlere para verirsem davul olayım demişimdir. Ancak tarih tekerrürden ibarettir ve ben zaten büyük lokma ye ama büyük laf konuşma sözünü doğrularcasına aldım bu kremleri bugün.

Eh madem paracıkları iki şişe kreme dönüştürdük bakalım bu nasıl bir şeymiş diyerek internetin nimetlerine başvurdum ben de. Özellikle fransız teyzelerin alışveriş sitelerine bıraktıkları yorumları okudum konu ile ilgili. Genel anlamda her iki ürün hakkında da mucizevi olduğuna dair şeyler yazılmış olsa da çok kötü sakın almayın şeklinde yorumlar da mevcut tabi. Hatta bir ara acaba şirket yetkilileri satış artsın diye mi bu yorumları bıraktılar diye düşünmedim değil. Ama sanırım bu kremler gerçekten fark yapıyor. Yani şimdilik edindiğim izlenim bu.



Bir de Lipocure denilen yeşil tüp 14 gün kullanılıyormuş. Sonra ötekine devam edeceğim. Eh şafak 12 olduğuna göre 1-2 cm incelsem büyük güne kadar ne kaybederim değil mi :)

Şimdi ben bunların etkisi artsın diye su içme çalışmalarıma devam etmeyi planlıyorum. Bir de spor yapar ve yediklerime dikkat edersem farkını görmeyi umuyorum.

Pek sıkıcı gördüm kendimi...
Ama gerçekten şimdi şu son kalan zamanlarda birşeye odaklanmak durumundayım, çünkü zaman çok yavaş geçmeye başladı :( En azından hayırlara vesile olacak bir uğraş olsun. Hem işe yarayıp yaramadığını buradan açıklayacağım. Yalan, hile, hurda yok :)

Hem L'oreal çalışanı da değilim! Çok istemiştim orada çalışmayı ama yeni mezun olduğumda kibarca reddetmişlerdi beni gönderdiğim CV'ye karşılık. Belki ileride, neden olmasın... :P

14 Comments:

Blogger huysuz said...

Tam bir muammadır bu konu. Dönem dönem bana da eser kullanırım, bazen de uğraşamayıp es geçerim. Ama yine de bir faydası olacağını düşünüyorum. Önemli olan o bölgelere masaj yapmak ne de olsa. Bu arada aklında bulunsun, kısa ve etkili bir çözüm için 5-6 seans lpg de alabilirsin.

9:42 AM  
Blogger Ilgaz Gürses said...

Sonucu heyecanla bekliyorum. Ben mesela 4321 denen sıvıya dünya para bayıldım, bir gram fayda görmedim.

10:35 AM  
Blogger Asortik Krep said...

3 günlük kısa rejimlerden birini yapabilirsin mesela :)

2:45 PM  
Blogger Pinky said...

Cerisecim hani bir ara bu vichy nin normal selülit kremleri çıkmıştı.Yeşil bir kutu..Ben bi kaçs ene önce ondan kullandım.Cildim o dönem problemliydi ve inan bendeki değişim mucize gibi gözle görülür olmuştu çünkü cildimde sorun vardı.incleme bilmiyorum oldu mu ama görüntü çok değişmişti.çok merak ediyorum seninde sonucu..birde göbek için bi krem varmış gazetede gördüm elancyl die bende onu denemek istiyorum :)

6:27 PM  
Blogger Mr_TD said...

bence Loreal Türkiyeye bir mail at,sayfani da belirt ,kesin birkac numune daha yollarlar sana :-)

sana iyi hazirliklar,dikat et de cok erime,bu sefer karsilasinca ,sen de kimsin ya demesinler :-)

9:00 PM  
Blogger Cerise said...

E ponçiğim ben bilsem senin böyle ev yapımı ilaçların olduğunu hiç verir miyim bu kremlere bu kadar para! Nereden alınıyor ki acaba o yağlar falan? Ailemizin mucidi varmış da haberimiz yokmuş :)

Huysuzcum aldık işte bir şans daha verip şu kremlere. LPGnin başarılı olduğunu ben de duydum, her an deneyebilirim onu da. Bu arada benim gibi bunları alanların olduğunu bilmek güzel :)

İncirçekirdeği yazacağım sonuçları söz :)

Asortikçim genelde su verdiriyor o rejimler, ama özel bir gün ya da gece için ideal gerçekten :)

Pinky ne güzel bir haber bu böyle :) Darısı başıma! Sen Loreal'de çalışmıyorsun değil mi? :)

MrTD işe yarasın da ben numuneyi falan geçtim. Ama şöyle birkaç birşey hiç fena olmazdı yani :)

9:09 PM  
Blogger Age35 said...

Merakla bekliycem sonuçları.Tam da hngi kremi almalı diye düşünürken

9:52 PM  
Blogger kedi said...

Benden kıskandın dimiiiiiieee?
Kız zillii,amma para bayılmışındır bunlara.O zamannn napıyorsun,tıpkı buyurduğunuz gibiiii bool su,hareket,bereket,lif,ot,çöp yiyippp sefkilini sıkılaşmış fücutunla karşılayıppp, ona kremlere verdiğin paranın hırsıyyleeeen,SIMSIKIIII sarılıyorsuuun.

Gördünmü kirazımsıkıkırmızım,ne kolaymış.

Hadee iş başına bakiim,az kaldı ;P

12:03 AM  
Blogger me said...

canım,tüm aktarlarda ve doğal ürün satan (eco life gibi) yerlerde bulunur.
Benim favorim 'Zencefil',Rumeli cad.sonunda y.kredi karşısında var.

9:25 AM  
Blogger Cerise said...

Age 35 illaki alınıyor değil mi bunlardan yaz başında :)

Hehehee :) Biyonikçim o gelir gelmez o cafe benim o bar senin aradaki zamanı kapatmak için gezeceğimiz için; ben de uyuzluk edip ben yemem ben içmem demek istemediğim için şimdiden işi ve cildi sıkı tutmakta fayda var diyorum been! Sonuç itibariyle üşengeçlerin şahı olan ben günde iki kere sürüyorum valla bu kremleri!

Ponçik tamamdır tuttum ben bu işi :) En kısa zamanda metroya atlanıp Rumeli Caddesine gidilecek :)

11:59 AM  
Blogger Pinky said...

Lorealde çalışmıyorum ama belki bu yorumu okuyan yetkililer gizli reklam yaptığım için bana iş verirler :)) şaka bi yana umarım bende olduğu gibibi etkisi olur.benim evimde şu an avonunkiler var ama kullanmıyorum..acaba onlarda güzel midir?ben gidip bi süreyim :)

1:49 PM  
Blogger Cerise said...

Pinky hadi sen de başla sürmeye, Çeşme sezonunuz başlar sizin de yakında :)

Memnune ben de bu sefer paraya kıyıp bir de bunu deneyeyim dedim. Bir umut işte...

10:14 PM  
Blogger acicikolata said...

ben d eyuz bin cesit krem kullandim zamaninda ama ayni zamanda afedersin abbasın kör kazıgı gibi yuttugum icin zayiflamadim da, cildime bakim olsun işte maksat. o zamanlar vichy'nin yesil kremi sürüp masaj yaparken yuvarlaniyordu silgi çöpü gibi. simdi en son ceo yurt disindan gelirken shiseido aromatic body firming bilmemne getirdi kokuus mentollu serin. clarins'in lift minceur'une benziyor kulaklari cinlasin. bakalım nasil olacak 2 gun oldu daha. Bu arada bunu soyleyebilecegim ve halki uyandirabilecegim en iyi yer burasidir hemen soyleyeyim=KARBOKSITERAPIYE GITMEYIN ANACIM. BEN 900 YTL BAYILDIM USTUNE SOGUK SUYUMU BILE ICTIM.

6:55 PM  
Blogger Cerise said...

Gayri İhtiyari dene bakalım nasıl olacak senin yeni krem. Ah ah bu kremlere dökülen paralarla neler yapılırdı aslında...

10:54 PM  

Post a Comment

<< Home