Tuesday, August 08, 2006

Döndüm ben...

Döndüm ama kalbim Bodrum'da kaldı...

Ne kötü bir şeydir ki tatilin ilk gününden itibaren kalan günleri saydık durduk. Sınırsız, uçsuz bucaksız bir tatil istiyorum ben... Ama işim de olsun istiyorum. Tamam bu gözleri çekik olmayan Çinli sevgili istemek gibi birşey ama ne yapayım yetmedi işte 1 hafta bana.

İşyerinde tatil sonrası mankafalık sendromu geçirdiğimi söyleyip kendi kendimle dalga geçsem de daha ne kadar yerler bilmiyorum :)

Neyse tatil güzeldi işte...

Deniz,
güneş,
kum,
mis gibi güneş yağı kokusu,
ıslak mayo,
şezlongda uçuştuğu için bir türlü okunamayan gazeteler,
yağlı elle tutulmayan ama okunmak istenen kitap,
süt mısır,
denize önce sen atla,
sakın ıslatma,
bikini askısı izi,
magnum,
votka redbull,
bacardi cola,
efes ice,
lays,
evde duş kuyruğu,
after sun,
bitti...

Tatil bitti...

7 Comments:

Blogger YesilErik said...

Ozlemistik. Tatil sonrasi mankafalik olayina bayildim. Bende de tatile gidememe mankafaligi soz konusu, n'apsam? :PP

12:58 AM  
Blogger Oya Kayacan said...

Bir hafta çok az tabii yaaa. Git oralarda iş kafasını at, derken dön yine iş kafasını yerine tak... Mankafa olmayıp da n'olacak insan.

10:01 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

hosgeldın :)

1:16 PM  
Blogger Annelog Atölye said...

Hoşgeldin:)

3:57 PM  
Blogger Cerise said...

Yeşilim eriğim her ikisi de birbirinden beter :) Çaresini bilsem dükkan senin, hemen söyleyeceğim ama... :P

Oyacım o kafayı tak çıkar derken olduk zaten mankafa :( İnan ki 1 hafta oldu daha da takabilmiş değilim!

Potansiyel arıza imkansız birşey istiyoruz, olmuyor işte :(

Aqua & Annelog hoşbuldum :)

Banuuuuuuuu!!!
Yaşasınnnn!!!
Çok sevindim döndüğüne yahu!
Pisin de süper şirin :)
Şimdi kutlamak için bir bacardi içilir değil mi ama :))))

5:44 PM  
Blogger Age35 said...

Ne güzel bir tatil özeti olmuş bu...

10:11 PM  
Blogger ibeking said...

o efes ice beni benden aldı..ne muhteşem di mi?

9:36 AM  

Post a Comment

<< Home