Sunday, May 28, 2006

Wagamama in İstanbul!!!

Blog aleminden oldukça uzak kalmış gördüm kendimi :)

Ama iş çılgınlar gibi yoğun, o toplantıdan bu toplantıya koşuşturup duruyorum. E bir yandan da o kadar ayrı geçen zamanı kapatmaya çalışıyoruz, kolay değil tabi :)

Haftasonu olunca çılgın gibi zamanı değerlendirmeye çalışıyoruz. İş çıkışı akşamları da aynen koşuşturmaca devam ediyor. Tabi ancak bazı bloglara şöyle bir göz atıp, sonra da sızıp kalıyorum... Bazen bilgisayarı bile açamıyorum...

Neyse işte bu haftasonu koşuşturmacalarımıza bu Cumartesi süper bir renk geldi: Wagamama!!!

Wagamama bizim Amsterdam'da keşfedip sevdiğimiz çok güzel bir noodle restaurantı oluyor :)

Sadece lezzeti değil, konsepti için bile gidilebilecek bir yer. İstanbul'da yeni açılacak olan Levent Kanyon alışveriş merkezinin hemen yanında açıldı. Hafta içi bize gelen bir email ile randevu alındığı takdirde iki kişi bedava yemek yenebileceği söyleniyordu. Tabi biz de bu fırsatı kaçırır mıyız :) Hemen rezervasyon yaptırdık ve Cumartesi akşamı uçarak gittik mekana! Zaten henüz resmi açılışı yapılmamış, sadece bu şekilde müşteri kabul ediyorlardı.

Konsept aynı... Yemekhane gibi sıralar şeklinde dizayn edilmiş, garsonların tarzı, sipariş alışları olduğu gibi aynı. Zaten Amsterdam'dan falan gelen garsonlar da olmuş açılış için, eğitim vs. amaçlı. Noodle seven, çin mutfağına damak tadı uygun herkese beğenme garantisi vererek tavsiye ederim! Biz dün akşam promosyon çerçevesinde bir yan yemek, bir ana yemek bir de içecek ile kendimize güzel bir ziyafet çektik! Hem de bedava olunca daha da güzel oldu :P Yemek sonunda sembolik olarak masaya hesap geliyor ama dileyen servis ücreti veriyor sadece, para falan ödenmiyor...

Daha fazla bilgi için buraya buyrun :)

Öncesinde de geleneksel Ikea gezimizi yaptık ama sonrasında yemeğe gideceğimiz için oranın nefis somonundan yiyemedik. Ama kahve ve tatlı olayına girdik en azından :) Adamlar öyle bir ayarlamışlar ki zaten ilk kat bitince insanın canı otomatik olarak birşeyler yemek istiyor.

Buradan da eli boş çıkmayarak, odam için çok rahat bir koltuk, laptopumu koyabileceğim uygun bir sehpa ve bilimum mutfak aletleri, ıvır zıvırlar alarak çıktık :) Benim gözüm dönüyor orada resmen! Bazı şeyler çok kaliteli değil belki ama hafifliği, pratikliği ve uygun fiyatları beni çok cezbediyor...

Neyse iki markanın da reklamını böylece yaptıktan sonra artık yatayım ben, zira yarın yine çılgın bir hafta başlıyor :(

Herkese iyi haftalarrrr!!!

13 Comments:

Blogger crystalsdreams said...

blog aleminde bi süre izinlisin ki sen,aylardır beklediğin günler gelmiş gezicen tabi en güzelinden:)
wagamamayı duymuştum ama açıldığını bilmiyodum,iyi ki izinlisin cerisecim bak ne faydalı haberler veriyosun:)
ikea'ya kadar gelmişken çaya da bize uğrasanız sevinirdik,bi dahaki sefere bekleriz bak:)
o laptop masasından bende de var,2 vidasını takıp kendim oluşturmuştum ,öyle de emeğim var ,pek severim kendisini:)

4:07 AM  
Blogger tedarikmucize said...

Gözünüzaydın :)
Rahatsınız artık ne güzel benim eşim daha yapmadı vatani görevini en az 5 senesi var zor olacak sanırım.
iyi eğlenceler :)

9:08 AM  
Blogger Gün said...

Nasıl bir şey bu laptop masası, bende edineyim hemen kendime, resim yollayın please :)

1:11 PM  
Blogger Unknown said...

Sefan olsun, bu gunler senin hakkindi zaten, hasretlik bitti sukur.
Keyfini cikar :)))

sevgilerimle.

3:47 PM  
Blogger Age35 said...

Bayılırım noodle a ben..Mutlaka gideceğim..

11:49 PM  
Blogger Cerise said...

Crystalim biz bayılıyoruz ikeaya yine geliriz :) Bu arada benim aldığım şeylerin hepsinini babam ve mehmetçik yaptılar, bana da keyfini sürmesi kaldı :) Wagamama'ya kesin gidin derim!

Tedarik mucize hoşgeldin :) Çok zor oluyor gerçekten beklemek ama zaman bir şekilde geçiyor işte...

Gün ben portatif bir masa aldım ama özel laptop masası mı bilemiyorum, resmini çekeyim göndereyim sana.

Hoşgeldin Zeyneeep :) Sen de buraların keyfini çıka, dajha yakınsın artık bize :)

Age35 kesin çok seveceksin o zaman :)

10:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

gözün aydıınnnnn kiraım biliyon bi uğruyodum bakıyodum kaç gün kalmışdiye kaç gündür aklımda gelmiştir artık diyodum hakkaten de gelmişşş.. gez dolaş keyfini çıkar benim zaten yanımda da biz de 2-3 gündür görüşemedik aynen dediklerini yapacağım yarın buluştuğumuzda zaten bizim içinde bir ilk olacak ben ilk kez bikini giyeceğim ilk kez onunla denize gideceğim:))) çok heyecanlıyım saat 2yi geçiyor hala uyanık olmamdan belli değil mi???

2:19 AM  
Blogger Mr_TD said...

Reklamlari izledik :)

Bu arada anlasilan keyfiniz yerinde,nazar degmesin,Istanbulum un tadini cikarin benim icinde :(

slmlar
Mr TD

7:19 PM  
Blogger Pinar said...

Kiraz'im,
Koptum ben de ama dondum sonunda. Sevgilin geldi gozun aydin :) Sonunda bitti hasret, artik bize boyle guzel guzel birlikte yaptklarinizdan bahsedersin :) Ben de IKEA canavariyim, esim durdurmasa butun magazayi bile satin alabilirim :) Kendine cok iyi bak. Kocaman optum. Sevgiler.

5:45 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

IKEA bende de aynı etkıyı yaratıyor,sevgilinin dönmesine sevındım ne derler GÖZÜN AYDIN KULAKLARIN MANİSAAAAAAAA :P Allah ayırmasın bir daha !!!!

11:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

eee neler yapıyorsunuz anlatsanaaaa

11:30 PM  
Blogger kedi said...

Tikkat tikkat
Kirazım kırmızım sanal alemin gisli dehlizlerinde kaybolmuştur,bulanların insaniyet namına bloguna teslim etmesi gerekektedir.

8:04 PM  
Blogger uzay said...

kiirraazzzzzz burda bi blogun waarr:) (melodi eşliğinde okunması önerilir:))

10:59 PM  

Post a Comment

<< Home