Thursday, June 29, 2006

Lara Fabian


Edit: Mr TD. çok teşekkürler, sayende başardım :)

Böyle duru bir ses... Derinden etkileyen şarkılar...

Karşınızda Lara Fabian...

Evet sonunda Türkiye'ye geldi :) Konserden bir önceki hafta, balkonda tembel tembel oturup bir yandan gazeteleri hatim ederken gözüme çarptı: Lara Fabian Park Orman'da!

Yıllardır bayıla bayıla dinlediğim, dinlerken dinlendiğim, hem kulağıma hem de ruhuma ziyafet çektiren Lara ablanın geleceğini hemen Sevgili Bey ile paylaştım. Ama ablanın tarzının pek uyuşmayacağını bildiğimden, bir de Cumartesi akşamı kesin bir programımız çıkar diye düşündüğümden çok üzerinde durmadım, sonra da unuttum gitti.

Ta ki, bir akşam iş çıkışı elime bir zarf verene kadar. Ben yine en saf halimle içindeki broşüre odaklanıp aa biletix programı almış galiba, bu ne ki böyle derken gıcır gıcır iki bilete gözüm ilişiverdi :)))

Anlaşılan unutup gidiverme tek taraflıymış sadece :)

Cumartesi akşamı büyük bir heyecan içinde Park Orman'ın yolunu tuttuk. Ben de her zaman unuturum, evden çıkmadan önce aklıma geldi, fotograf makinesini de attım çantaya. Neyse girişte bilet kontrolü falan derken oradan birisi fotograf makinelerini ve kameraları şu masaya bırakabilirsiniz dedi. Hayda noluyor dedik tabi biz de haliyle. Aklımın ucundan geçmedi valla yasak olacağı. Önce klasik Türk mantığı, çaktırmayalım diye kaale almadan ilerlesek de, ileride çantaları aradıklarını görünce gidip kuzu kuzu bıraktık makineyi. Biraz korkum tabi 12 ay itina ile taksit ödediğim makine kalk gidelim olmasın diye ama yapacak birşey yoktu.

Neyse Park Orman bence konser için süper bir mekan. Havuz, çimler, bin çeşit yemek falan gayet güzel. Her yerden de ses duyuluyor. İster yerde otur, ister havuz kıyısında...

Laracığım beyazlar içinde çıktı sahneye. Nasıl güzel, nasıl sempatik anlatamam. Her dediğini bir İngilizce bir Fransızca söylüyor aralarda. Şarkılar zaten malum, diyecek bir şey yok. Biz de elimizde biralarımızla eşlik ettik ona. Daha doğrusu ben ettim :) Yanımdaki diğer şahsın biraz içi bayılmış olabilir. Eee Lara'nın tarzı Depeche Mode veya Radiohead'e benzemez :)

Amaa ben bu güzel sürprizi çok sevdim :) Buradan kendisine bir daha teşekkür ederim efendim :)

Şimdi sizi Lara ve kadife sesiyle başbaşa bırakıyorum...

Je t'aime




D'accord, il existait d'autres façons de se
quitter
Quelques éclats de verre auraient peut-être pu nous
aider
Dans ce silence amer, j'ai décidé de pardonner
Les erreurs qu'on peut faire à trop s'aimer
D'accord souvent la petite fille en moi te réclamait
Presque comme une mère, tu me bordais, me protégeais
Je t'ai volé ce sang qu'on aurait pas dû partager
À bout de mots, de rêves
Je vais crier
Je t'aime, Je t'aime
Comme un fou comme un soldat
Comme une star de cinéma
Je t'aime, je t'aime
Comme un loup, comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t'aime comme ça
D'accord, je t'ai confié tous mes sourires, tous mes
secrets
Même ceux, dont seul un frère est le gardien inavoué
Dans cette maison de pierre, satan nous regardait
danser
J'ai tant voulu la guerre de corps qui se faisaient la
paix
Je t'aime, Je t'aime
Comme un fou comme un soldat
Comme une star de cinéma
Je t'aime, je t'aime
Comme un loup, comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t'aime comme ça
............................................................

10 Comments:

Blogger huysuz said...

comme un fou comme un soldat kısmına hastayım ben hatta...

10:02 AM  
Blogger Mr_TD said...

ya burda bir müzik eksik sanirim ;)

slmlar
TD

11:44 AM  
Blogger hayal said...

boylesi surprizler askin tuzu biberi daha cok da sekeri :)

4:37 PM  
Blogger Mr_TD said...

hah söyle dimi ama,
valla karaoke gibi oldu
slmlar
Mr TD

11:57 PM  
Blogger Cerise said...

Huysuzcum ne güzsel söylemiş değil mi? :)

Mr TD saol varol, valla tam karaoke oldu, haydi beraber söyleyelim :) Benim gibi bir beceriksizle de bıkmadan usanmadan ugğraştın ona da ayrıca teşekkür ederim :)

Hayal gerçekten sürprizin kötüsü olmuyor :)

12:01 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

ayyy cok kıskandım sızı bende gıtmek isterdim :(

1:33 AM  
Blogger mom said...

ooo sevgili beyi tebrik ettim cok gusel bir jest yapmis sana :)

9:31 AM  
Blogger ibeking said...

benim kocişimde 2 ağustosa yann tiersena bilet almış..bende çok sevindim...

10:53 AM  
Blogger Gün said...

Aferin sevgiliye :)

11:48 AM  
Blogger Cerise said...

Aqua birdahaki sefere kaçırma bence!

Mom ve Gün çok düşüncelidir benim sefkilim :)

İbekingcim ne küsell, hazır alınmışı pek bir tatlı oluyor şu biletlerin :)

11:33 PM  

Post a Comment

<< Home