Friday, June 16, 2006

Hayata yetişemeyen kiraz...


Yeniden merhabaaa!
Geldim ben!


Nasıl çılgın bir tempodayım anlatamam. Sanki biri bana şu son 6 ayda bütün gün evde devrilip yatmamın acısını çıkarttırıyor :P


Gündüzleri iş. Akşamları mutlaka bir yemek, mini bir alışveriş merkezi gezisi, ya da bir kadeh içki. Haftasonları bilimum düğünler, doğumgünleri, arkadaş ziyaretleri. Bir de bunlar yetmezmiş gibi trekkinge gittik geçenlerde.


Sonuç: Yorgun bir vücut, kuru temizlemecide unutulan pantalonlar, ayakkabıcıya götürülüp topuğu yaptırılamayan ayakkabılar, yaza rağmen veda etmeyen kilolar ve daha neler neler...


Bir an önce bir karar almamız lazım. Hayatımız düzene girmeli artık. Haftada 3 gün spor yapılmalı, abur cubura ve içkiye bay bay demeli.


Düzen, düzen, düzen...
Plan, plan, plan...

Ah plan demişken tatil planı yapılmalı, ikimize de uyan tarihler saptanmalı ve izne çıkılmalı. İzin alınamadığı için yapılamayan Paris seyahati sıcağa rağmen yapılmalı, hatta bir de deniz olan bir Akdeniz yöresine kaçılmalı, kızgın kumlardan serin sulara atlanmalı...


Çok şey mi istiyorum?


PS: Özlemişim buraları yahu :)

PS2: Resimler trekkingden :)

8 Comments:

Blogger elif said...

ne güzel yerler buralar...
dönmeyeceksin diye düşünmeye başlamıştım, sevindim gördüğüme :)

1:08 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

have fun :)

12:31 PM  
Blogger hayal said...

O degil de ben su kirazlari gorunce dayanamıyorum osup kiraz yiyorum
Peki kışın ne olacak?

8:46 AM  
Blogger huysuz said...

size bi Paris ve ardından da bi Cote d'Azur yakışır diyorum ben valla !

10:17 AM  
Blogger Cerise said...

Elif burası Menekşe Yaylası, süper bir yer gerçekten. Fırsat olursa detaylı anlatacağım trekkingi.

Potansiyelarıza ve Aqua çok mersi :)

Hayal bizim kirazlarımız yaz kış burada, turfanda hizmetimiz de var yani :)

Huysuzcum ağzından bal damlıyor valla :)

1:23 PM  
Blogger crystalsdreams said...

ama ben bu mehmetçiği kıskanmaya başladııımm:)aldı kirazımızı bizden,geri vermiyo valla he:)
en kısa zamanda züpper bi tatil ve bomba gibi bi kiraz ve kiraz postaları bekliyoruz efenim:)

3:49 PM  
Blogger Annelog Atölye said...

Enerjin, mutluluğun yazına da yansımış Cerise:))Kolay gelsin diyeyim:)

4:53 PM  
Blogger Cerise said...

Kriskrisçim kızma mehmetçiğimize. Ben bir tanıştırayım seni onunla iyisi mi :)

Annelog çok teşekkürler, o kadar belli oluyor mu :)

11:22 PM  

Post a Comment

<< Home