Tuesday, July 11, 2006

Lady in reeeeeed!

Pazar pazar olalı hiç bu kadar hareket görmemiştir herhalde!

Tabi motivasyon çok:

1. giysi almak için sadece bu haftasonumuzun olması
2. kalan bir haftasonumuzun da sonunda güneşle ön tanışma yapacak olmamız nedeniyle şehir dışında geçirilecek olması
3. aşağıdaki postta bana bazı isimler ve fikirler verilmiş olması ve benim bunları uygulamaya geçirmek için sabırsızlanıyor olmam

Neyse efendim Pazar Pazar kahvaltı bile etmeden attık kendimizi sokağa. İstanbul pek boşalmış yanlız. Bağdat Caddesinin dibinde bir ara sokağa park ettik, ağzım açık kaldı. Oysa ki hep kıyıya köşeye parkeder bir de deli gibi yürürüz caddeye.

Aç aç olmaz tabi, girdik starbucksa, bir zift kahve (asvalt döşenebilirdi bu günün kahvesiyle abartıyorsam ne olayım) eşliğinde birşeyler atıştırdığımız gibi doğruca Bessini denen yeri aramaya. Giriyorum dükkanlara soruyorum kimse bilmiyor. Hayda dedim içimden. Sormaya devam. Tam umutsuzluğa kapılacağım bir anda dükkanın birinde bir kız için Bessini kelimesi tanıdık geldi. Yüzüme baktı ve: " Bessini mi? Ha evet orası kapandı" deyiverdi! Yani kız hayallaerimi bir çırpıda yıkıverdi desem daha doğru olur :(
(Bessini ne alaka diyenler, bakınız aşağıdaki postun yorumları)

Neyse dedik başka yerlere bakarız. Umutsuzluk içinde ve sıcakta dolaşılan saatlerin sonunda elde var sıfır gece elbisesi ama bir adet takım elbise (kime niyet kime kısmet!) arabaya doğru yürürken benim aklımın ucundan bile geçmeyecek bir mağazada bir adet kırmızı elbise bulundu ve alındı. Hem de çook beğenerek :)

Şimdiki aşama elbisenin önüne takınca daha güzel görüneceğine inandığım gösterişli bir broş ve ona uygun sallantılı küpeler almaktır :) O da düğüne kadar mutlaka olacaktır :)


Ha bu arada kapanan Bessini mi ne oldu? Boyner mağazasında bir corner olarak karşımıza çıkıverdi. Böylece orası da aklımda kalmadı çünkü denediğim iki elbiseden biri çok kapalı geldi. İkincisi de bir kendini bilmez tarafından ruj lekeleri ile kaplanmıştı. Tabi onu o şekilde tekrar reyona kaldıran görevlilere birşey diyemeyeceğim.

Ne olursa olsun aşağıdaki çok değerli yorumları ile benim Bağdat Caddesi tarafına gitmemi sağlayan herkese ve tekrar gitmeme neden olacak olan sevgili Ponçik'e selam eder; elbiseyi çok ucuza mal etmiş olmanın verdiği cesaretle gözümün bir ikincisinde olduğunu da utanmadan belirtirim :) Kolay değil 4 düğün var daha önümüzde :)

Bu arada bütün bloglarda tatil havası esiyor ve benim tatilime daha 20 gün var. Biz de şimdilik alıştırma turları olarak haftasonu kaçıyoruz güzel bir mekana :) Oh işimi halletim ya rahat rahat yatarım artık kumsalda :)))

5 Comments:

Blogger kedi said...

Biz bişii biliyozda Kirazım kırmızım diyoz dimieaa sanaaa?
Düğünler güseldir,hoştur,özeldir,itina ile giyinmek ister,hep ööle hatırlanırsın çünkü.

Arızacııma katılıyorum,foto isteriz pilizzz :)))

Ben geldim tatilden,sen çık,merak etme buraları,parayla diil sırayla olsaydı keşke bidee dimiiieaa ;P

10:15 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

eee... yaz zamanı düğün zamanı :)

4:25 AM  
Blogger hayal said...

Tatile 20 gun olmasi kesin olarak tatilin bitmis olmasindan daha iyidir derim ben
Hayal kuracak delik kalmiyor cunku bitince :(

7:30 AM  
Blogger ibeking said...

elbisenin resmini isteriz isteriz isteriz...

4:10 PM  
Blogger Cerise said...

Potansiyelarıza ve İbeking, düğünü bekleyeceksiniz resim için :)

Biyocum tatilll tatill diye sürünüyorum bu aralar :) Neyse ki yukarıdaki kaçamağı yaptık, azıcık rahatladık :)

Aqua hala gidecek 7 düğünüm var, bu biraz abartı oluyor ama!

Hayal haklısın, hep o umutla yaşıyoruz dönüşte ne yapacağız :(

12:44 AM  

Post a Comment

<< Home