Thursday, May 25, 2006

Nasıl anlatsam, nereden başlasam...


Ben döndüm :)

Aslında hep buradaydım tabi ama farklı bir boyuttaydım diyelim :)


Şimdi hayat biraz daha düzene girmeye başladı, taşlar yerine oturmaya başladı...


Geçen Kasım ayında askere uğurladığım diğer parçam geçen hafta itibariyle döndü...

Ve ilk geldiği günden itibaren tatlı bir telaş, koşuşturmaca içine girdik...
Uzunca bir ayrılığın üzerine 4 gün hiç ayrılmamak ilaç gibi geldi doğrusu :)

Ne yapalım nereye gidelim derken güzel havanın da etkisiyle İstanbul'u tadını çıkarırken bulduk kendimizi.
Boğaz ve sahil hiç olmadığı kadar güzel, yediğim bir sürü basit şey hiç olmadığı kadar lezzetli geldi bana...

Siz hiç sahildeki balıkçının attığı oltaya takılmamak için temkinli yürüyüp, nasıl olup da iplerin birbirine dolaşmadığını düşündünüz mü?


Taa Rumeli Hisarı'nda midye tava kokusu duyup yemek için güneşin alnında Ortaköy'e yürüdünüz mü?


Trafikte boğuşan, birbire çarpan arabaları görüp ayaklarınız olduğu ve yürüyebildiğiniz için şükrettiniz mi?


Hava güneşli olduğu için gülümsediniz mi?

Tuttuğunuz elin gitmeyeceğini bildiğiniz halde gider mi korkusu yaşayıp daha da sıkı tuttunuz mu?

Bence yapın, düşünün, gülümseyin...

Ve yanınızda mutlaka diğer yarınız da olsun...

Gününüz güzel olsun :)

Sevgiler,

Kirazınız...

13 Comments:

Blogger cenebaz said...

Gözünaydın. Mutluluğunuz daim olsun. Her gününüz böyle olsun.

8:38 AM  
Blogger DAMLA said...

Ben de bizi unuttun diyordum :(
Neyse bir süreliğine izin veriyoruz!!... Sonra yazılarını isteriz ona göre :)

8:54 AM  
Blogger huysuz said...

tatlı bir telaş, koşuşturmaca...yoksa bize başka güzel haberler mi vereceksin cerise?

10:13 AM  
Blogger dreambyduru said...

gözün aydın :)

11:04 AM  
Blogger YesilErik said...

Gozun aydin canim.

11:49 AM  
Blogger crystalsdreams said...

ah canım beniimm..bundan güzel ve mutlu post olamaz:)
süperrrr:)

12:51 PM  
Blogger mom said...

gozunaydin cok sevindim , birdaha ellerinizin hic ayrilmamasi dilegiyle...

5:08 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Senin diğer yanın yanındayken daha güzel yazı yazıyormuşsun ya cerise..Ben seni tanıdığımda askerin yeni gitmişti..Bu halin çok daha güzel :)) Kelimelerin bile kanatlı ve mutluluktan uçar halde..Hep böyle kal.. :))

6:28 PM  
Blogger Age35 said...

Özeşine kavuşmana çok sevindim.Gözünaydın..

7:10 PM  
Blogger Cerise said...

Cenebaz hoşgeldin, çok teşekkür ederim :)

Damlacım hiç unutur muyum? :) Aşağıya bıraktığın diğer yorumu görünce bloğu çok ihmal ettim diye aklım başıma geldi zaten :)

Huysuzcum ;) Tadını çıkarıyoruz şimdilik :)

Pirikçim saol :)

Teşekkürler Yeşilerik :)

Crystalim neler hissettiğimi anlatabildiysem ne mutlu bana :)

Mom çok saol, aminnn diyorum :)

Asortikçim saol, ruh hali nasıl da yansıyor değil mi yazılara :)

Age35 çook teşekkürler, deyimi de çok sevdim :)

11:37 PM  
Blogger Gün said...

Asortiğe katılıyorum, bambaşka bir post olmuş :)

12:12 PM  
Blogger ibeking said...

GÖZÜN AYDIN!!!!!

10:47 PM  
Blogger Cerise said...

Teşekkürler Gün ve İbeking :)

11:11 PM  

Post a Comment

<< Home