Sunday, May 14, 2006

Son Mohikan, pardon son böbrek :P

Sonunda ben de blog kızları toplantısına katıldımmm!

Saolsunlar çok büyük nezaket gösterip beni de davet ettiler Cumartesi günü...

Havalara uçtum tabiiii! Katılmayı çok istiyordum ama lokasyonu duyunca yol bulamama ve kaybolma fobisi olan biri olduğumdan dolayı biraz tereddüt ettim ama Pirikçim saolsun o kadar güzel çizmiş ki krokiyi, elimle koymuş gibi buldum evi :)

Gittiğimde kızlar oturmuştu sofraya. Hemen kim kimdir oyununa başlandı tabi. Ama ben stres oldum çünkü Kıristalim dışında dış görünüşünü bildiğim kimse yoktu. Birkaç başarısız deneme yapınca çok utandım ama sonra birkaç kişiyi bildim. Neyse sonuçta bana kıyamayıp herkes kim olduğunu söyledi :)

Nefis bir sofra hazırlanmış, herkes mamalar yapmış getirmiş, sohbet, neşe ne istersen vardı o gün Pirik’lerin evinde! Hatta Pirik hoşluk yapıp üzeri kelebekli mandalları ismimizin yazılı olduğu minik kağıtlar ile peçetelere tutturmuştu, çok sevdik biz onları :)

Bu arada biliyorum bu toplantılarda herkes birşeyler yapıyor getiriyor ama Cumartesi günü bizim banyo boydan boya kırıldığı ve ev usta kaynadığı için daha sonra telafi edilmek üzere bu sefer yiyecek birşeyler yapamadım, suçluyum biliyorum. Ben de yenecek birşey götüremediğime göre bari kalıcı birşey olsun diye pembiş bir saksı menekşe aldım Pirikciğime :)

Sürekli yazdıklarını okuduğun insanları görmek çok ilginç birşey. Kızlar da bana sorduğunda okuduğun bir kitabın filmini seyretmek gibi dedim. Tabi kimsenin yüzünü, dış görünüşünü bilemiyorsun ama emin olduğum ve yanılmadığım bir şey vardı ki, herkes çok cana yakın ve dost canlısıydı :)

Ah kimler mi vardı bu böbrek toplantısında: güleryüzlü evsahibesi Pirik, süper pozitif ve süper komik Crystal, süper hamarat ve çok eğlenceli Sugibi (son dakikada ağzıma attığım toplar müthişti, tarifini alamadım :)), gerçekten de cep annesi Ezero, yine çok komik, tatlı ve arı gibi Ponçik, yüzü hep gülen Suspect, Aşkböcüğünün annesi Gün (sonunda öğrendim merak ettiklerimi, oh!:), ve ince ve zarif Tuna...

Bu arada sevgili Sugibi ve Ponçik, bir gün kendi evim olursa sizden hamaratlık dersi almak istiyorum bilesiniz! Bir dakika oturmayan evsahibemiz Pirik ile birlikte koşuşturup ortalığı toplayıverdiniz, ben de böyle olmak istiyorum :)

Toplantıya gitmeden Mehmetçik aradı. Söyleyince nereye gittiğimi, yahu dışarda buluşsaydınız, eve gitmeseydin falan dedi ama ben kendimden emindim zaten :) Kamuoyuna duyurulur, iki böbreğim de yerinde duruyor!

Uzunca bir süre, güldük, eğlendik, yedik, içtik, konuştuk, konudan konuya atladık, laf lafı açtı, ordan burdan tanıdık çıktı, dünyanın küçüklüğü bir kere daha tescillendi ve her güzel şeyin olduğu gibi günün de sonu geldiii...

Toplantı sonrası ne mi yaptık? Hiç şaşırılmayacak bir şey yapıp Crystal’in çantasından çıkardığı bir outlet broşürünün cazibesine dayanamayıp Crystal, Ezero, Pirik ve ben, Ezero’nun müthiş yol bulma yeteneği ile outletin yolunu tuttuk ama hüsranla sonuçlandı ve elimiz boş döndük. Sanırım pek alışveriş havamızda değildik, ama gerçekten pek de birşey yoktu.

Sonrasında lafa öyle bir dalmışız ki Crystal beni arabama bırakacaktı, arabayı geçmişiz farkında değiliz :) Neyse arabaya binip, yolu da kendi çabalarımla bulup (her yerde tabela vardı benim gibi yol özürlüler için), trafikte birazcık debelendikten sonra yüzümde güzel bir gülümseme ile eve vardım. Mehmetçik de arayıp her bir organımla sapasağlam evde olduğumu duyunca rahatladı herhalde!

Bu o kadar ilginç bir şey ki, orada oturup çayımı içip pastamı yerken düşündüm de, ben nasıl oldu da geldim burada oturuyorum? Yemek tarifi ararken tesadüfen bulduğum bu blog olayına önce sadece okuyucu olarak dahil olup sonra elde var bir adet askere giden sevgili ve bunun sonucunda da bol vakit, haydi ben de çiziktireyim bir şeyler dedikten sonra kimin aklına gelirdi kendimi bu kadar güzel insanlar arasında çay içerken bulacağım?

Sonuç itibariyle ben sizi çok sevdim, nazik davetiniz için çoook teşekkür ederim.

Yazın gelmesiyle birlikte açık hava bir mekanda en kısa zamanda güzel bir buluşma daha gerçekleştirmeyi önerir, organizasyon için gönüllü olduğumu belirtirim :)

Hepinizi kocamaaan öpüyorum blog kızları :)

PS 1: Yarın itibariyle şafak 01 Adana, yolun sonu...

PS 2: Ezero - Gün - Suspect, Anneler gününüzü kutlarım :)

21 Comments:

Blogger dreambyduru said...

iyi ki geldin...ben de seni tanıdığım için mutlu oldum...pembiş menekşe salonumu süslüor umarım onu yaşatabilirim...sonunda 01...şimdiden gözün aydın...

12:07 AM  
Blogger acicikolata said...

ne guzel yaa izmirliler uyumayin biz de yapalim aynisindan

9:47 AM  
Blogger zehra said...

bende seni tanıdığıma çok sevindim. oh ohhh 01 adana hadi gözün aydın:))

10:10 AM  
Blogger Mr_TD said...

neyse 1 gün kalmis,hadi artik dayan ,bir yatacaksin,kalkacaksin bakmissin gelmis.

slmlar
TD

10:20 AM  
Blogger me said...

ben de sevindim seni tanıdığıma,son 24 saat,ha?
hadi bakalım allah kavuştursun :)

10:42 AM  
Blogger Asortik Krep said...

Ta ta ta tammmmmmmmmmmmmmm...
O imdi yeniçeri !
O şimdi evine dönüyor :))

11:19 AM  
Blogger ibeking said...

ay bitti be...hadi bakalım bu geri sayımında sonuna erdik..artık hiç ayrılmayınç...bu arada ben gelemedim tanışamadık..bi dahaki sefere artık..

11:46 AM  
Blogger kedi said...

Ayyy çok kıskanıyorum şu böbrek toplantılarınızı ben yawwww!!
Bigün gelip harbiden alıvericem o pöprekleriniziiiii!!!

Hadi hayırlısıyla bi kavuşda.

Kızlarrrr!!!
Yarından sonra kirazımız 1-2 hafta kapsama alanı dışında olacaktır kesinnnn ;P

6:13 PM  
Blogger elif said...

biz hürgeneral diyoruz teskere alan mehmetçik'e :)
gözün aydın cerisecim...

8:56 PM  
Blogger Cerise said...

Pirikçim yapraklarına su değmeyecek dedi çiçekçi, çok öpüyorum seni :)

Gayri İhtiyari Alsancak'ta bir cafede buluşurum ben olsam sizin yerinizde. Ohh şöyle denize karşı püfür püfür :)

Ezerocum çok saol, öpüyorum :)

MrTD yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik :)

Aminn Ponçikçim, çok saol öptüm :)

Asortik dönüşü muhteşem olacak valla :)

İbeking ben de çok üzüldüm tanışamadık diye, bir dahaki sefere mutlaka ;)

Biyo haklısın valla bir süre aradığınız kişiye ulaşılamayacak :)

Elif çok saol :) Hürgeneral lafına bayıldım, kullanacağımdır :)

10:07 PM  
Blogger crystalsdreams said...

ceriseciim,mutlu sona geldik yaa,hani sen bu tanışma olayı için, okuduğun kitabın filmini seyretmek gibi demiştin ya, işte biz de okuduumuz kitabın sonuna geldik, mehmetçik cerise buluşması:)acil tatilinizi yapıp 2.kitaba başlamanı talep ediyoruumm:)nitekim 2. kitapta düğün dernek gibi bi son bekliyorum:)
öperim çok..

4:18 AM  
Blogger CaDı said...

Bende geçen yıl tek başıma sevgilimin askerden dönmesini beklemiştim. Ne zor günler yaşayan bilir, ama seninki de gelmiş geçmiş işte:) Çook sevindim adına!

9:24 AM  
Blogger huysuz said...

cerise, gözünaydın ! senden mutlusu yoktur şimdi :)

10:16 AM  
Blogger Annelog Atölye said...

Gözünaydın Cerise:) Sayılı gün geçiyor işte:) Sevgiler.

11:38 AM  
Blogger Cerise said...

Ehehe Crystalim ben no comment diyeyim şimdilik buna keh keh :)

Saol Cadı, gerçekten çok sevimsiz bir durum, ama öyle böyle bitti işte.

Saolasın Huysuz uçuyorum uçuyorum havalarda :)

Teşekkürler Annelog, o lafın doğru olduğunu test ettim onayladım :)

7:46 PM  
Blogger uzay said...

en büük asker bizim asker geldi biz unutulduk:( :))) ehehee olsun olsun..biz mutluyuz kavustunuz diye:)

8:46 PM  
Blogger Pinky said...

cerise durum raporu ver canım mehmetciğimiz döndü neler yapıyosunuz..ah ya sayılı gün çabuk geçtiçok seviniyorum kavuşmanıza

10:30 PM  
Blogger Gün said...

Teşekkürler tebriğin için ben de çok memnun oldum seni tanıdığıma, şafak sayımı da bitti ne güzel :))

11:41 PM  
Blogger Gatita said...

selam, beni kimse tanımaz ama ben bayadır takip ediyorum blogunu.su izmirliler nerdesiniz lafını duyunca bir sesleneyim dedim.izmirde yapın bir toplantı bende katılmak istiyorum yaaa:(

4:25 PM  
Blogger Age35 said...

Cerisecim gözünaydın,çok sevindim hasret bitiyor demek...Tplantınızı da kıskandım tabii...Benim nazik crystalım seni bıraktı demek çok ince çoook...

10:05 PM  
Blogger DAMLA said...

Alooooooo....
plakaları saymak bitti, mertlik bozuldu hani!!!...
Nerde kızım yazıların?
Özleminiz bitmedi mi? :))

9:23 AM  

Post a Comment

<< Home