Tuesday, September 12, 2006

Yeniden...

Merhabaaaa!!!

Hala benim sayfama gelen giden vardır umarım :)

Şu sonbaharın etkilerini gösterdiği günlerde artık yazmak için gerekli motivasyona kavuştum. Ne bileyim galiba soğuk hava sayesinde ancak yazabiliyorum ben. Bir de her yaz sakin geçen işim bu yıl özel bir durum nedeniyle yoğunlaştı. Kaçamak olarak yazdığım aşağıda görülen Bodrum tatili dışında biryerlere gidemedim pek. Ah pardon bir haftasonu da Bozcaada'ya gittim. Neyse koca yaz 1 haftalık tatil yetmedi tabi bana. İzi bile kalmadı hatta. Şu yoğunluk bir bitsin artık bir kış tatili yapacağız mecburen...

Hiç sevmediğim rüzgar, yağmur, çamur da geri geldi Eylül ile birlikte. Yataktan kalkmak daha da bir eziyet oldu. Ara mevsim olduğu için ne giyeceğim derdi daha da bir belirginleşti. Şimdi üzerime hırka giyip, ayağımda hala arkası açık ayakkabılarımla, altı kaval üstü şişhane şıklığımı sürdürsem de soğuyacaksa soğusun, ısınacaksa ısınsın taraftarıyım ben.

Her ne kadar ilkbahar çocuğu olsam da bahar insanı hiiç mi hiç değilim ben biliyorum...

Neyse bundan sonra buralardayım ben beklerim.

Sevgilerimle...

3 Comments:

Blogger Asortik Krep said...

Hoşgeldin..Hiç gelmeyeceksin sandım..

10:09 AM  
Blogger Pinar said...

Ozledik hem de cok :) Yaz artik s1k s1k. Optum!

3:18 AM  
Blogger Cerise said...

Geldim geldim buradayım :)
Teknik sorunları da aşarsam süper olacak!

10:11 PM  

Post a Comment

<< Home